3 Weeks to go... - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Sonja Hooglander - WaarBenJij.nu 3 Weeks to go... - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Sonja Hooglander - WaarBenJij.nu

3 Weeks to go...

Blijf op de hoogte en volg Sonja

28 Juli 2012 | Verenigde Staten, New York

3 Weeks to go…
And then I’m home again..

Ik moet ook zeggen, m’n lichaam kan nu wel wat rust gebruiken, vooral nu ik als enige in de gym werk. Ik kan me haast niet voorstellen dat ik bijna een jaar op een schip geleefd heb…raar idee eigenlijk, maar waar.
En of ik het weer ga doen??? De kans is groot, want het is hard werken maar je ziet veel van de wereld, het is een totaal ander leven, vele ups en downs, veel mensen om je heen maar ook momenten van lonelyness, geen zorgen en verplichtingen, enorme werkdruk en weinig vrije tijd, onwerkelijke indrukwekkende momenten, vreugde en verdriet…kortom, een tijd om nooit te vergeten.

Wat ik ga doen als ik terug ben? Dat hangt er van af, want ik heb ook gesolliciteerd op de functie als Life Stylist (kortere contracten, eigen cabin, minder werkuren) maar dan mag ik 6 maand niet voor m’n huidige werkgever gewerkt hebben. M’n plan is dan om eerst in Nederland vakantie te houden en dan te gaan reizen. Ik kan als friend een tijd aan boord van de MS Rotterdam (kosteloos :-)) en ik ga in november naar Australie, naar de Gold Coast (leren surfen, wauw)..en verder zie ik wel. Wel handig om zo overal m’n contacten te hebben… Maar misschien is het ook wel lekker om in de tussentijd even te werken..

Mocht m’n plan als Life Stylist niet doorgaan dan neem ik een break van een paar maand en ga dan weer terug als Personal Trainer op een ander schip.

Dus nog 3 weken…nog 3x New York..nog 3x Bermuda.. Ik wil in NY nog naar Ground Zero, wil nog een keer naar Central Park en niet te vergeten shoppen…en dat in 3x 2 uur tijd op de zondag morgen..haha. En dan op Bermuda heb ik denk ik het meeste wel gezien, ik lig nu elke week op het strand en in de zee en ik denk dat dat de komende weken ook het plan is…het is daar ook te warm om echt actief te zijn en mijn body vraagt m’n vrije uren ook om rust, dus een goede reden om in het meest blauwe water dat je ooit gezien hebt rond te dobberen..en te snorkelen. En oja, wisten jullie dat je hier pink beaches hebt??? Jawel, blauw water en roze stranden, echt waar!!!
Had ik al verteld dat ik een aantal weken geleden gedoken heb? Een wrakduik en een reef duik, erg mooi en een fantastisch goed zicht.

Verder hebben we een leuk feestje op m’n verjaardag gehad…dat hebben ze goed georganiseerd…We hadden veel fun en het was laat………….volgende dag (wat m’n verjaardag en een drukke zeedag was beginnend om 06.00 uur) voelde wat minder maar de ballonnen hingen in de gym :-)
Ik zal weer proberen wat foto’s op m’n site te zetten (hangt ook altijd af van onze geweldige internet verbinding) en dan tot gauw….leuk om iedereen weer te zien over 3 weken en dan is het voor mij:
VACATION!!!

Grtz, Sonja

  • 28 Juli 2012 - 11:36

    Vakantie, Heerlijk!:

    Ben wel benieuwd naar die Roze Stranden...! Groetjes vanuit vakantie Holland!

  • 28 Juli 2012 - 11:53

    Ytje:

    Hoi Sonja,

    Wat een mooi reisverslag. Wat een bruisend leven en wat een energie heb je, maar het vergt ook veel energie. En wat geniet je en met veel plannen voor de komende tijd. Het klinkt goed.
    Ook fijn dat je kosteloos een tijd mag meereizen. En terecht, hoor.
    Hoe zit dat met het roze strand?

    Ik ga maar niet vertellen hoe het hier is. Ik geniet van jouw verhaal.

    Liefs en tot binnenkort,

    Ytje.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sonja

Actief sinds 02 Juni 2011
Verslag gelezen: 500
Totaal aantal bezoekers 57801

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2011 - 19 Augustus 2012

Working on board MS Veendam, Holland America Line

Landen bezocht: