Back to New York City...the Never Ending Story! - Reisverslag uit Assen, Nederland van Sonja Hooglander - WaarBenJij.nu Back to New York City...the Never Ending Story! - Reisverslag uit Assen, Nederland van Sonja Hooglander - WaarBenJij.nu

Back to New York City...the Never Ending Story!

Door: sonjahooglander

Blijf op de hoogte en volg Sonja

04 Mei 2012 | Nederland, Assen

Hey Everyone,

Hier weer het vervolg from my never ending story...Ik ga weer terug naar New York en ik ga m'n contract vervolgen op de MS Veendam! Dit heb ik gisteren gehoord en ik kan m'n spullen weer pakken want za 12 mei vertrek ik...en ach, zoveel spullen hoef ik niet te pakken want mijn bagage ligt nog steeds op het schip. Dit is ook de reden dat ze me toch weer terug willen hebben en ook omdat ze geen vervanging kunnen krijgen. Ik voel me goed dus ik ben er klaar voor om weer te beginnen..

Dus MS Veendam: Here I come again! haha. Voor een paar maanden elke week vanaf NY naar de Bermuda Islands en dan ben kom ik 15 juli weer terug.. en dan met spullen, foto's, films en..souvenirs! Dan kan ik deze reis op een normale manier afsluiten..deze reis zonder grenzen!

Ik hou jullie weer op de hoogte en zal wat zonnestralen deze kant op sturen :-) En oja, zoals beloofd nog een kiekje achter de schermen vanuit het hospital Panama, en nee het is geen carnaval!! :-)

Grtz. Sonja

  • 04 Mei 2012 - 19:07

    Hetty Hut:

    Hoi,
    Het is ook echt een never ending story maar wel eentje met een happy end.
    Geniet nog lekker van je tijd op de MS Veendam.
    Liefs Hetty

  • 05 Mei 2012 - 08:38

    Wim:

    Hey Sonja,

    Zo hoor je een wereldreis af te sluiten. Op een mooie en goede manier. Nog een paar fijne maanden en Anja en ik blijven je volgen.

  • 05 Mei 2012 - 11:21

    Ytje Terpstra:

    Dag Sonja,

    Gek te weten dat je in de buurt bent en je niet te zien. Geeft niet, maar wel raar.
    Je zult niet uitgepraat raken over wat je allemaal hebt meegemaakt.
    Fijn dat je je weer goed voelt. Heb je zin om terug te gaan. Of moet je even een drempel over.
    Gek gevoel lijkt me dat, van de ene wereld in de andere stappen en dan weer terug.
    Nog een goede tijd gewenst, zonder problemen verder, hoop ik, voor je.
    Liefs Ytje.

  • 05 Mei 2012 - 17:10

    Vertie:

    Hoi Sonja,
    Heel veel plezier en sterkte gewenst je laatste maanden op het schip.
    Je ziet, het komt allemaal toch nog goed!
    Groetjes van Peter en Vertie

  • 06 Mei 2012 - 10:52

    Roelie:

    En weer een goede reis en behouden vaart gewenst!

  • 07 Juli 2012 - 11:24

    HI:

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sonja

Actief sinds 02 Juni 2011
Verslag gelezen: 519
Totaal aantal bezoekers 57808

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2011 - 19 Augustus 2012

Working on board MS Veendam, Holland America Line

Landen bezocht: