Met griep rond Cape Horn - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Sonja Hooglander - WaarBenJij.nu Met griep rond Cape Horn - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Sonja Hooglander - WaarBenJij.nu

Met griep rond Cape Horn

Door: sonjahooglander

Blijf op de hoogte en volg Sonja

01 December 2011 | Argentinië, Buenos Aires

Hoi Allemaal,

Hier ben ik weer met een snotneus en koorts vanuit Cape Horn.. en jawel, terwijl we rond Cape Horn varen lig ik geisoleerd met griep in bed, hoe raar kan het leven zijn??
Vanaf gisterochtend 9 uur ben ik voor 48 uur geisoleerd in het Medical Centre, dus tot morgenochtend 9 uur. Niet zozeer vanwege de griep maar ook omdat ik de avond ervoor wat diarree had en je bent verplicht dat te melden omdat ze bang zijn voor de GI..en dus hop isoleren die boel. Voor mij niet zo erg want ik voelde me ook erg belabberd afgelopen dagen, echt een flinke griep, waarschijnlijk door al die temperatuursverschillen. Maar ik kan dus ook niet uit mijn kamer en zie dus niks van buiten, geen verschil tussen dag en nacht en geen blik op Cape Horn behalve via de tv dan...

We zouden gisteren eigenlijk op de Falkland Islands komen maar dat ging niet door wegens te harde wind (sneu voor de passagiers), dus dit is onze 4e zeedag op rij, zal wel druk zijn in de gym, mis ik natuulijk wel..maar ja.. En morgen in Ushuyaia..Hoop dat ik morgen weer kan werken. Dit was wel even goed voor de rust maar ik hoop ook dat ik me beter ga voelen want m'n hele lichaam doet pijn.
Maar verder klaag ik niet hoor :-)
Bij jullie is het bijna Sinterklaas, wij moeten nog even wachten op de Kerst..haha.

grtz en tot gauw, Sonja


  • 01 December 2011 - 22:50

    Ruud PEsch:

    Hoi Sonja,
    Cool man. Leuke foto's. Zou bijna een cruise gaan doen. (wil ik wel, maar kan ik niet betalen ;-)
    Pas goed op jezelf en geniet.

    Ruud Pesch

  • 02 December 2011 - 06:27

    Mirjam:

    Hoi Sonja,

    Al een beetje opgeknapt?
    Ook hier is het snotneuzen weer.
    Wel bijzonder die temperatuursverschillen bij jullie.

    groetjed Mirjam

  • 02 December 2011 - 14:15

    Frea:

    jammer dat je griep hebt en niet van je kamer af mag, komt weer goed. wat zit je haar goed zeg. groetjes frea

  • 02 December 2011 - 21:33

    Katja:

    Beterschap Beer! We denken aan je, liefs x

  • 03 December 2011 - 12:45

    Marjan:

    hoi!
    Hopelijk ben je alweer uit quarantaine, lekker uitgerust en uitgeziekt.
    Het lijkt me idd wel heel bijzonder en extreem om het ene moment bikiniweer te hebben en dan weer pinguin- en ijbergkou. Doe maar lekker een saunaatje af en toe tegen de virussen :D
    Ja, t is bijna Sinterklaas, overmorgen Sintspinning en moet nog druk bezig met surprise maken. Als je je verveelt... ik moet nog een gedicht (zó slecht in) Verder lekker lui weekje hier (((ssst vakantie))).
    groetjes!

  • 08 December 2011 - 16:27

    Gert:

    Vul hier je reactie in...

  • 08 December 2011 - 16:29

    Gert:

    Ben je al weer beter??
    Heb je de kerstboom al op je hut staan (met cadeautjes er onder?)
    Enne . . wouw wat een coupe!
    Leuk je zo te zien op de foto's.
    Groeten,
    Gert

  • 12 Januari 2012 - 20:27

    Riet Uit Sittard:

    Hallo Sonja.
    Jouw Moeder bracht me op het idee om deze site te bekijken en te lezen. Daar heb ik geen spijt van. Geweldig wat je allemaal meemaakt en ziet.
    Veel groeten, succes met alles en geniet.
    Groeten van........Riet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sonja

Actief sinds 02 Juni 2011
Verslag gelezen: 304
Totaal aantal bezoekers 57803

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2011 - 19 Augustus 2012

Working on board MS Veendam, Holland America Line

Landen bezocht: