And 4 weeks later... - Reisverslag uit Hamilton, Bermuda van Sonja Hooglander - WaarBenJij.nu And 4 weeks later... - Reisverslag uit Hamilton, Bermuda van Sonja Hooglander - WaarBenJij.nu

And 4 weeks later...

Door: sonjahooglander

Blijf op de hoogte en volg Sonja

08 Juni 2012 | Bermuda, Hamilton

Hey Everyone,

Hier ben ik eindelijk weer..Het was de eerste dagen natuurlijk weer erg wennen, lange dagen, werkdruk, ander leven maar het was super om iedereen weer te zien, a great welcome!!
Nu zit ik er weer helemaal in en het gekke is, normaal gesproken zou as zondag mijn vertrek zijn..10 juni...ook mijn collega, friend and Chinese roommate vetrekt zondag (we waren tegelijk gestart) dus dat is minder leuk. Vanavond dus weer een afscheids party.. En zondag een nieuwe kamergenoot :-(

Het is wel weer helemaal te gek om m'n tijd op Bermuda en New York door te brengen...wow...en afgelopen zondag was ik (jawel!) op de Empire State Building...amazing. Ik zal weer lekker veel foto's op de site zetten. Verder alweer gesnorkeld en het plan is nog om te duiken op Bermuda.. En jawel...afgelopen zondag kwamen we op de Hudson River de Space Shuttle tegen, hoe bijzonder is dat!!!
Ik moet zeggen dat het nu wel goed voelt dat m'n contract over 5 weken afloopt, want het is slopend!!! Natuurlijk een fantastische tijd, maar mentaal en physiek heb je een break nodig, ook vanwege de werkdruk natuurlijk.
Met m'n lichaam gaat het goed, nergens last van :-)
Ik laat het tot zover eerst, enjoy the pictures..

Grtz Sonja

  • 10 Juni 2012 - 09:59

    Ytje:

    Hoi Sonja,

    Leuk weer eens iets van je te horen en te zien. Het gaat goed met je. Fijn. En wat weer een prachtige foto's. Krijg zin om (je achterna) te reizen naar deze mooie oorden. Maar niet zo hard werken.
    Nog in de rij gestaan voor het Empire Statebuilding? Indrukwekkend.

    Liefs Ytje en nog een goede reis de komende weken.

  • 10 Juni 2012 - 17:44

    Roelie:

    Wat zie jij veel prachtige en beroemde plaatsen!
    En wat leuk dat je ons laat meegenieten!
    Veel plezier nog verder,
    Groetjes,Roelie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sonja

Actief sinds 02 Juni 2011
Verslag gelezen: 598
Totaal aantal bezoekers 57802

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2011 - 19 Augustus 2012

Working on board MS Veendam, Holland America Line

Landen bezocht: