Stay a little bit longer.... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sonja Hooglander - WaarBenJij.nu Stay a little bit longer.... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sonja Hooglander - WaarBenJij.nu

Stay a little bit longer....

Door: sonjahooglander

Blijf op de hoogte en volg Sonja

30 Juni 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hey Everyone,

Hier ben ik dan weer. Heb weer even tijd want zit op de laatste zeedag verplicht op de kamer want m'n roommate is geisoleerd in de ziekenboeg...dus....voor mij ook verplicht tot morgenochtend op de kamer, en dat terwijl ik me kiplekker voel. En dat terwijl we vandaag weer de inventarisatie hebben (eens id 3 maand) wat altijd tot diep id nacht duurt. We hebben hier altijd het hele team bij nodig want dat is een megaklus...dus wat gaan we doen, m'n manager gaat me vanavond stiekum naar de Spa smokkelen..hahaha. Wat een spanning en sensatie weer..
En dan, voor iedereen die het nog niet weet, ik blijf hier nog iets langer...ik heb verlengd met 5 weken omdat ze geen Pers Trainers meer hebben, en dat betekent dat ik blijf tot 19 aug. Inmiddels hoor ik bij de inventaris :-)

En dan besloot mijn collega Pers Trainer deze week om er na 3 maand mee te stoppen dus vanaf morgen ben ik weer alleen id gym, het is en blijft mijn Gym...hahaha.
Ik verwacht geen vervanging want dat is ook al de reden dat ik langer blijf, maar goed, voor mijn omzet is het beter :-)

Verder heb ik we weer een leuke tijd en doen we, als we de kans hebben, bijzondere dingen. ik zie veel in Bermuda en NY. Afgelopen zondag in NY op de fiets weggeweest naar Central Park, bijzondere ervaring. Op Bermuda de Crystal Caves bezocht, een nachtelijke boottocht gemaakt, veel naar het strand geweest en komende woensdag gaan we...jawel: Duiken...WOW. Heb er nu al zin in.

We zijn donderdag al uit Bermuda vertrokken ivm de tropische storm Debby...we moesten dit ontwijken dus varen nu langzaam naar NY. We komen daar niet eerder aan, we vertoefen langer op zee (is natuurlijk beter voor de omzet vd Cruise Maatschappij, wordt vaker gedaan). Handel is handel....
Well, ik moet zeggen, de handel met deze week cruisjes in de Gym is om te huilen..maar dat wist ik van te voren. 3 Portdagen op rij en allemaal New Yorkers die even weekje zon doen, en nu ook veel kids...pfff. Maar dat mag de pret niet drukken...

Komende wk hebben we ook weer wat Party's (why not)...woensdag Independence Day en dan vrijdag vier ik m'n Birthday, samen met Ass Chief Housekeeping, zij vertrekt volgende wk. Dus gezelligheid ten top...

Ik zal ook weer proberen wat foto's te plaatsen..

Hoop dat het daar een beetje zomer wordt, en geniet er van.

Grtz Sonja

Ik

  • 01 Juli 2012 - 06:20

    Mirjam:

    Hoi Sonja,

    Volgens mij kun je beter een hut kopen op de MS Veendam, nu je bij de inventaris hoort.
    Hoef je ook niet in de isolatie omdat roommates ziek worden.
    Geniet maar lekker op je schip en we horen het wel als je weer verlengt ;-)

    Groetjes Mirjam

  • 01 Juli 2012 - 10:22

    Hetty:

    Hoi,
    Fijn om te horen dat je het nog steeds zo naar je zin hebt en steeds nieuwe dingen ervaart.
    Pas maar op met die verlengingen straks willen ze je helemaal niet meer van boord laten gaan.
    Geniet er lekker van zo lang je nog kan.
    Liefs Hetty

  • 01 Juli 2012 - 19:45

    Ytje :

    Dag Sonja,

    Blijf nog maar even en geniet, werk(hopelijk ook nog een beetje geld verdienen, want zo te horen schiet dat niet echt op) en alles wat je zou willen.
    Wat een heerlijk gevoel om door New York te fietsen, als Nederlander. Het zijn weer prachtige foto's.
    Ook het vooruitzicht om te duiken, moet heerlijk zijn.
    Hopelijk blijft je gezondheid goed en word je niet aangestoken door allerlei virussen van anderen.

    Liefs Ytje. ( Wij wachten wel op je.)

  • 02 Juli 2012 - 21:30

    Roelie:

    Hi Sonja,
    Leuk weer iets van je te horen.
    En fijn dat je je goed voelt.
    Wat zie jij toch veel van de wereld in een korte tijd!
    Geniet ervan!( wij vertrekken zaterdag voor 3 weken naar Canada,voor mijn doen ook al heel avontuurlijk;-)
    Groetjes,Roelie

  • 07 Juli 2012 - 18:35

    Ytje:

    Lieve Sonja,

    Happy Birthday to you, happy ............enz. Ik zing dit liedje voor jou.
    Sonja van harte gefeliciteerd met je verjaardag, waar je ook bent.
    Een fijne verjaardag, of gewoon hard werken vandaag. Dan vier het later.

    Liefs Ytje.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sonja

Actief sinds 02 Juni 2011
Verslag gelezen: 363
Totaal aantal bezoekers 57807

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2011 - 19 Augustus 2012

Working on board MS Veendam, Holland America Line

Landen bezocht: