Merry Christmas & Happy New Year!!! - Reisverslag uit Montevideo, Uruguay van Sonja Hooglander - WaarBenJij.nu Merry Christmas & Happy New Year!!! - Reisverslag uit Montevideo, Uruguay van Sonja Hooglander - WaarBenJij.nu

Merry Christmas & Happy New Year!!!

Door: sonjahooglander

Blijf op de hoogte en volg Sonja

23 December 2011 | Uruguay, Montevideo

Hoi allemaal,

Ten eerste wil ik iedereen hele fijne kerstdagen en een super 2012 toewensen.

Hier loopt t natuurlijk ook richting kerst en we hebben t loeidruk, chaotisch en natuurlijk ook bezig voor de kerst, we hebben in t tam lootjes getrokken en ik geloof dat we morgenavond on stage middernacht in t crewkoor mee moeten zingen... Verder gaat kerst een beetje langs me heen, maar ja, er gebeurd ook zo veel..
Er zij nu erg veel Nederlanders aan boord (140) en dat is wel gezellig, oft wat oplevert is de vraag natuurlijk..haha.

Dan zijn we gisteren vertrokken uit Montevideo, we waren een dag te laat en nu slaan we 1 haven over, want we hebben (je gelooft t niet) een kleine aanvaring gehad in Buenos Aires toen we daar vertrokken. Met een kraan op een cargoschip en die heeft onze reling en een raam verbrijzeld, enorm kabaal en een enorme puinhoop. Toen hebben we de hele nacht voor anker gelegen op de grens met Uruquai voor inspectie..pff. En dan is het hele schema natuurlijk id war, zowel voor t schip als voor de gym...Portdagen worden zeedagen etc.
Maar goed, het is niet saai.

En het eten met m'n Amerikaanse vriendinnen was super, helemaal geweldig, en de dag later hebben we lekker in Montevideo doorgebracht, erg leuk.. alleen mensen komen en mensen gaan, that's shiplife, soms niet zo leuk als je nieuwe vrienden moet uitzwaaien.

Ik wens jullie hele fijne dagen en tot gauw,

grtz Sonja

• 23 December 2011 - 17:29

Debbie:

Hallo Sonja
    Wat ziet het er allemaal leuk uit. Vast ook hard werken maar krijg de indruk dat je je draai hebt gevonden. Enne ....wat zie je er goed uit!
    Mis je wel hoor....Hele fijne dagen jij ook een Merry X- Mas and a happy new year
    Gr en dikke knuffel Debbie

• 26 December 2011 - 09:24

Marjan:

Hele fijne kerst for you too! (vanuit een druilerig maar toch wel gezellig kikkerlandje =) )
    liefs T&M

• 27 December 2011 - 20:29

Roelie:

Hi Sonja,
    Jouw kerstboompje heeft de kerst niet gehaald,sorry!
    Weggekwijnd na jouw vertrek......
    We zullen hem nog even voor je bewaren.
    Een gezond en schipbreukvrij 2012 gewenst!
    Ps.je ziet er goed uit op de foto's.leuke verslagen!

• 27 December 2011 - 22:09

Frea:

hoi, ik pas me bij mijn voorgangers aan, je ziet er goed uit. mooie foto's zelfs de molen ontbreekt niet, kan niet meer stuk. fijne dagen. groetjes frea